Visita del CO d'Astres a la potabilitzadora d'aigua de Bescanó. Foto: Fundació Astres

En el marc d’aquest projecte s’han programat activitats de sensibilització adreçades als beneficiaris dels serveis de les entitats del grup Plataforma Educativa; algunes d’aquestes activitats de sensibilització ja s’han realitzat i  properament en farem ressó.

En aquesta línia també s’organitzen, en el marc del projecte “Dóna valor als teus residus“, visites familiars per al personal laboral del grup d’entitats; les properes visites previstes són la visita a una incineradora, a una planta de potabilització d’aigua i a una deixalleria. Les visites estaan adreçades al personal de Plataforma Educativa i poden assistir-hi amb familiars (parella, fills, etc).

Aquestes 3 visites estan programades de la següent manera:
– dimarts 3 de gener de les 10h a les 11:30 h : visita a la incineradora de Campdorà
– dijous 5 de gener de les 10h a les 11:30h: visita a la potabilitzadora de Bescanó
– dimarts 10 de gener de les 16h a les 17h : visita a la deixalleria de Girona

La finalitat d’aquestes visites és prendre consciència dels residus que generem, veient què passa una vegada els hem generat.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de repensem i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una comentari en l'entrada: Visites de sensibilització mediambiental per al personal de Plataforma Educativa

1. Retroenllaç: Personal de Plataforma Educativa visita la incineradora de Girona | Dóna valor als teus residus