Personal de Plataforma Educativa visita la incineradora de Girona

Una de les accions del projecte “Dóna valor als teus residus” són les visites de sensibilització mediambiental per al personal de Plataforma Educativa.

El passat 3 de gener personal de Plataforma Educativa, alguns acompanyats de familiars,  van visitar la incineredora de Girona, situada al barri gironí de Campdorà.

Aquestes són algunes de les opinions que vam recollir dels qui van participar a la visita:

“Ha anat súper bé. L’explicació molt bona i tot plegat molt interessant. El grup que s’ha format també m’ha agradat perquè érem professionals, nens i usuaris. Pel que fa als meus usuaris penso que ha estat molt positiu per a ells trobar-se en aquesta situació. Fer visites d’aquest tipus crec que és una bona iniciativa.”

“Jo he trobat la visita molt interessant, ha estat divertit també i crec que tots els que hem assistit a la visita, no ens imaginàvem que es poguessin produir tantes i tantes escombraries i que la gent reciclés tant poc. A mi m’ha servit per reflexionar en reciclar molt millor del que ho feia.
M’ha servit molt.”

“La meva opinió és molt favorable, la noia que va fer la visita era molt amable i trempada, li van fallar algunes dades però el fet que s’adaptés a les necessitats i preguntes del grup em va semblar molt bé.”

“Penso que és molt important fer aquestes visites i de fet la noia es va sorprendre i li va agradar quan li vaig explicar que érem treballadors i famílies i usuàries del grup de fundacions, ella està acostumada a fer-ho per escoles i grups, però per a ciutadans/es de Girona no i és quelcom que van intentar i no va funcionar.”

“Ha estat molt interessant, tant per nosaltres com per als usuaris que varem convidar.
Trobo que estan  molt bé aquestes visites per sensibilitzar i fer-nos reflexionar sobre l’ús i mal ús que fem del que consumim i llancem.
Es podrien anar repetint sense cap problema.
Gràcies per la iniciativa”

Aquestes són algunes de les imatges de la visita:

Aquesta entrada s'ha publicat dins de repensem i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una comentari en l'entrada: Personal de Plataforma Educativa visita la incineradora de Girona

1. Retroenllaç: Calendari de visites mediambientals de serveis de Plataforma Educativa | El bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa