El CA Mas Garriga de la Fundació Resilis construeix una aula amb bales de palla

We cannot display this gallery

El Centre d’Acollida Mas Garriga de la Fundació Resilis ha construït una caseta, per a fer d’aula taller, amb una estructura de fusta i parets de palla, utilitzant bales de palla.

D’aquesta manera s’evita l’ús de materials que puguin generar grans quantitats de runa. D’altra tots els materials utilitzats són naturals (fusta, palla i fang) que després del seu ús a la caseta no faran malmetran la natura i es podran reutilitzar. També cal destacar que són més eficients energèticament i, naturalment, més econòmiques.

En aquest vídeo podeu veure un reportatge del Telenotícies de Televisió de Catalunya sobre la cases de palla i les seves virtuts.

Finalment cal destacar, i aquest és un punt molt important, que la consrtrucció de la caseta de palla del CA Mas Garriga de la Fundació Resilis ha servit per sensibilitzar en matèria de sostenibilitat i preservació del medi ambient als joves que hi viuen durant tot el procés constructiu.

Aquí us en mostrem el procés.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de reciclem, repensem, reutilitzem i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una comentari en l'entrada: El CA Mas Garriga de la Fundació Resilis construeix una aula amb bales de palla

1. Mohamed Chriyaa Alami diu:

Benvolgut, Ben volguda:
    fent una passejada per aquest blog, que trobo interessant.
    Soc un treballador del Centre d’Acollida Mas Garriga, que us vull afegir que al nostre centre també valorem els nostres residus reciclant gots de plàstic, envasos de cafè, caixes de cartró i moltes més coses que els mateixos educadors i educadores promouen entre els joves usuàris, també amb el material orgànic generat a la cuina es recicla fent compostatge per l’hort.
    La casa de palla és una bona mostra!

Salut!