La Fundació Infància i Família participa al #TempsdeFlors amb una instal·lació feta amb material de rebuig

Per quart any consecutiu la Fundació Infància i Família participa a l’exposició de flors, monuments, patis i jardins Girona Temps de Flors amb la creació d’una petita instal·lació per un dels espais oberts de la ciutat.

Aquest any per a preparar la instal·lació Infància i Família va decidir reciclar i reutilitzar material de rebuig, pel què setmanes abans va organitzar un taller de reciclatge de material de rebuig amb infants acollits i famílies acollidores per a preparar els motius florals.

D’altra banda per a complementar la instal·lació pel Temps de Flors Infància i Família ha comptat amb la col·laboració de la Fundació Astres, entitat dedicada a l’atenció integral de persnes amb discapacitat intel·lectual, amb la reutilització de pneumàtics i altres materials de rebuig per a la preparació de l’espai floral de l’entitat.

La instal·lació de la Fundació Infància i Família a “Girona, Temps de Flors” la trobareu a la rotonda de Santa Eugènia, prop de l’escola Maristes, la Tresoreria de la Seguretat Social i l’Escola d’Hostaleria de Girona. Podeu passar-hi fins aquest proper diumenge 20 de maig!

Aquesta entrada s'ha publicat dins de reciclem, reutilitzem i etiquetada amb , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.