Compromesos amb la mobilitat sostenible! #mobilitat2012

A Plataforma Educativa també estem compromesos amb la mobilitat sostenible i avui, en el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura 2012 volem exposar-vos 3 experiències de tres de les nostres entitats:

• Formació en mecànica industrial de muntatge de bicicletes:
    Plataforma Educativa
    ha fet aquest any una formació, en el marc del programa Reincorpora, de mecànica i muntatge industrial de bicicletes. Aquesta formació ha permès que persones privades de llibertat en 3r grau penitenciari i/o llibertat condicional puguin millorar la seva ocupabilitat, amb la finalitat de millorar la seva reinserció social.
    La formació posa en valor el muntatge i reparació de bicicletes, un mitjà de transport sostenible, possiblement el mitjà de transport del segle XXI!
    Aquest projecte també ha permès que els alumnes d’aquesta formació promoguin l’ús i el manteniment de bicicletes en centres de Plataforma Educativa.
  • La Girocleta per a la mobilitat de la Fundació Infància i Família a Girona:
    La Fundació Infància i Família promou a Girona la mobilitat del seu personal amb la Girocleta, el servei públic de mobilitat amb bicicleta de Girona. D’aquesta manera quan el personal necessita moure’s per Girona, per assistir a reunions, visites, entrevistes… utilitzen la Girocleta a través de les targetes facilitades per l’entitat.
  • Bicicletes per a la mobilitat de professionals i usuàris de la Fundació Astres:
    La Fundació Astres ha dotat recentment diferents centres i serveis de bicicletes per al seu ús tan del personal educatiu com dels usuàris i usuàries que atenen. Així doncs el servei de suport a l’autonomia, els centres ocupacionals de Girona i de Santa Coloma de Farners, la Llar residència Sant Ponç i la Residència Can Font disposen de bicicletes.

Tal com diu el valor de COMPROMÍS dels valors institucionals de Plataforma Educativa: Volem ser una entitat ètica, professional i respectuosa amb les persones i el medi ambient.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de reduim, repensem i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.