Educar en verd, de Heike Freire, la nostra recomanació de Sant Jordi

Portada del llibre de Heike Freire "Educar en verd. Idees per apropar els nens i les nenes a la natura" (Editorial Graó)

Portada del llibre de Heike Freire “Educar en verd. Idees per apropar els nens i les nenes a la natura” (Editorial Graó)

Els infants coneixen més noms de marques comercials que de plantes“. L’afirmació, de Heike Freire, és el titular de l’entrevista que el diari La Vanguardia va fer-li setmanes enrere, un titular que ens revel·la una realitat que podem comprovar si tenim un infant o jove a prop!

Aquesta realitat és fruit de la societat de consum, principalment urbana, que s’ha anat allunyant no només de les plantes, sinó de la vida i l’entorn natural.

Amb el nostre estil de vida és evident que els infants viuen, en general, molt més propers a les marques comercials, rebent impactes constantment, que no pas a les plantes i el medi natural.

En l’entrevista Heike Freire presenta i parla del seu llibre “Educar en verd. Idees per apropar els nens i nenes a la natura” (Editorial Graó), un llibre que promou que infants deixin de passar tantes hores en espais tancats i davant de tantes pantalles per potenciar el seu contacte amb la natura, en espais oberts i naturals promovent un estil de vida més saludable.

Per Heike Freire “estar a l’aire lliure, en interacció directa amb la vida, hauria de ser reconegut (i exercit) com un dret fonamental de la infància, en les nostres societats”.

Ara que s’apropa la diada de Sant Jordi, “Educar en verd” és un llibre molt indicat per a regalar… o regalar-se!

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General, repensem i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.