L’hort de La Duna creix a passes de gegant

Imatges de l'hort del Centre Residencial La Duna de Deltebre

Imatges de l’hort del Centre Residencial La Duna de Deltebre. Foto: ACSOI

Al Centre Residencial La Duna d’ACSOI (Associació Acció Social Integral) a Deltebre hem agafat aire i forces i hem fet créixer entre tots i totes el nostre hort!

L’any passat vàrem cultivar una desena de verdures i fruites i enguany ens hem animat a cultivar-ne aproximadament una vintena triplicant la superfície de l’hort.

Al nostre hort hi tenim enciams de diferents tipus, patates, apis, maduixes i safrà. Fins i tot dies enrere vam poder gaudir d’una calçotada amb calçots cultivats per nosaltres mateixos!

L’objectiu de l’ampliació de l’hort ha estat poder abastir encara més la nostra cuina amb productes propis del nostre hort i a més cultivar-ne d’altres tipus i quantitat de més per a poder vendre’ls als mercats dels voltants. També hem equipat l’hort amb un petit hivernacle fet amb materials reciclats.

Us animeu a fer-nos una comanda?

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.