L’Obrador Ecològic i Social de Can Moragues cerca finançament a través de Goteo.org

Can Moragues des d’un camp de blat. Imatge: Fundació Emys

La Fundació Astres i la Fundació Emys estan engegant l’Obrador Ecològic i Social de Can Moragues, un projecte social i ambiental que té per objectiu fomentar el desenvolupament sostenible social i ambiental amb una producció ecològica i de proximitat.

Alhora el projecte de l’Obrador Ecològic i Social de Can Moragues preveu ofertar, per primera vegada a la Selva interior, un espai on persones en risc d’excluisó puguin desenvolupar una activitat que els permeti formar-se com a persones i com a treballadors mentre realitzen una activitat laboral que els retribueix.

Per fer realitat aquest projecte s’ha habilitat un antic mas (Can Moragues) on hi han construït un obrador i un magatzem amb la finalitat de produir a prop de la natura, però per acabar el projecte necessiten una petita ajuda per a comprar un màquina barrejadora i comprar els taps dels pots per a poder fer la melmelada i donar feina a 3 persones en risc d’exclusió social.

Aquest projecte actualment està en recerca de finançament a través de la plataforma de micromecenatge Goteo.org; podeu fer-hi, si voleu i podeu, aportacions a partir de 5€!

Us animeu?

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General, repensem i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.