Fundació Plataforma Educativa

Fundació Plataforma Educativa dissenya, gestiona, implanta o promou, de forma directa o mitjançant altres entitats, projectes en l’àmbit de la infància i l’adolescència, de la família, de l’atenciò a persones amb disminució, de gent gran, d’immigrants, de formació, d’inserció laboral, d’acció sociocultural, de suport a entitats i de cooperació internacional, entre d’altres.

La creació del projecte “Dóna valor als teus residus” s’inspira en el valor de COMPROMÍS dels valors institucionals de Fundació Plataforma Educativa:

– Volem ser una entitat ètica, professional i respectuosa amb les persones i el medi ambient.

La voluntat d’aquest bloc és sensibilitzar als nostre personal, també als usuàris i usuàries que atenem i al públic en general, fer propostes i informar, en matèria de medi ambient, a la vegada que volem fer visibles les accions que emprenem en aquesta matèria,  mitjançant publicacions de notícies, accions i activitats de les entitats, programes i serveis de Plataforma Educativa relacionades amb el medi ambient, així com informacions i notícies de caràcter més general, per tal d’informar als ciutadans de novetats o informacions que poden ser d’interès comú o de debat.

2 comentaris a l'entrada: Fundació Plataforma Educativa

1. Mònica diu:

Vull rebre les novetats del bloc

• mediambient diu:

Mònica, per rebre les novetats del bloc pots subscriure’t; a la part superior de la barra lateral hi trobaràs l’espai per subscriure’t al bloc via correu electrònic.

Moltes gràcies.