Som Premi Bloc Catalunya 2012 de sostenibilitat i medi ambient! #PBC12

Anna Sunyer, presidenta de Plataforma Educativa, i Roger Casero, coordinador web de l'entitat, amb el Premi Bloc Catalunya 2012

Anna Sunyer, presidenta de Plataforma Educativa, i Roger Casero, coordinador web de l’entitat, amb el Premi Bloc Catalunya 2012. Foto: Plataforma Educativa

Aquest passat divendres 5 d’octubre de 2012 aquets bloc va rebre el Premi Bloc Catalunya de la categoria sostenibilitat i medi ambient (professionals/corporatius) a la gala de lliurament dels Premis Blocs Catalunya 2012 es va fer a Reus.

Anna Sunyer, presidenta de Plataforma Educativa, i Roger Casero, coordinador web de l’entitat, van recollir el premi.

Volem donar les gràcies a totes les persones que ens van votar durant el període de votació popular, així com al jurat per haver premiat, finalment, el nostre bloc!

Volem agrair a les entitats, centres i serveis del grup Plataforma Educativa, així com als seus professionals i usuaris per les seves bones pràctiques i accions sostenibles, sense les quals no seria possible donar vida a aquest bloc, així com al departament de Responsabilitat Social de l’entitat, encapçalat per Mònica Canela, per impulsar la creació del bloc.

I sobretot volem  fer un reconeixement als blocs finalistes i a tots els que es van presentar dins la categoria sostenibilitat i medi ambient.

Tots contrubuïm a fer més sostenible i habitable el nosrtre entorn, el nostre país, el nostre planeta!

I finalment enhorabona a tots els premiats!

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General, repensem i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 comentaris a l'entrada: Som Premi Bloc Catalunya 2012 de sostenibilitat i medi ambient! #PBC12

1. Retroenllaç: La collita dels Premis Blocs Catalunya 2012! #PBC12 | Sarrià de Ter en Xarxa, una secció de Roger Casero a Ràdio Sarrià

2. Retroenllaç: El Bloc de Medi Ambient és un dels Premis Blocs Catalunya 2012! #PBC12 – El bloc de Plataforma Educativa

3. Retroenllaç: Els 5 clics per votar-nos als Premis Blogs Catalunya 2013! | Qu4tre_R. El bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa