Els 12 blocs sobre #sostenibilitat i #mediambient dels #premisblocs12

Aquest bloc participa als Premis Blocs Catalunya 2012. Dóna-li el teu vot!

Fins el proper dilluns 10 de setembre podeu votar, entre els candidats a les diferents categories, els vostres blocs preferits dels Premis Blocs 2012 que organitza Stic.cat!

A la categoria de Sostenibilitat i Medi Ambient són aquests 12, inclòs el nostre, els blocs candidats:

• Canvi climàtic, la revolució baixa en carboni
    Documentació científica sobre el canvi climàtic. Seguiment cimera de Durban de Nacions Unides sobre la Convenció Marc de Canvi Climàtic, Informació de la ruptura tecnològica en la que el món es va endinsant mirant de minimitzar els impactes negatius del canvi climàtic
  • Mamífers i hèrptils del Camp i la Conca
    Fotografies i dades sobre mamífers, peixos,amfibis i rèptils del Camp i la Conca de Barberà.
  • Natura a l’Anoia
    Bloc dedicat a donar a conèixer la natura de l’Anoia a través de les diferents sortides de camp i també inclou resum d’articles apareguts, noticies, activitats, etc…
  • naturaanoia
    descripció de la natura de la comarca de l’Anoia
  • Orquídies del Camp i la Conca
    Fotografies i dades de les orquídies al Camp de Tarragona i la Conca de Barberà.
  • Papallones del Camp i la Conca
    Bloc monotemàtic sobre papallones meridionals.
  • Picarona i el seu hortet
    Sóc una urbanita que de fa uns anys intento cultivar hortalisses en jardineres i torretes. Des del bloc intento donar un cop de mà als que comencen, difonent aquesta afició així com temes sobre ecologia, reciclatge i de tant en tant, receptes de cuina.
  • Rapinyaires de Catalunya
    Fotografies i dades sobre ocells rapinyaires a Catalunya.
  • Arquitectura Sostenible
    Aquest blog tracte tant de temes tècnics sobre l’Arquitectura Sostenible: façanes verdes / la pell de l’edifici / cobertes verdes / certificacions energètiques (i un llarg etc.) com també temes no tant tècnics i més pràctics sempre relacionats amb el respecte al medi ambient: com reduir consums als habitatges?/ què és la pobresa energètica? (i un llarg etc.)
  • El bloc de Medi Ambient de Plataforma Educativa (el nostre!)
    Bloc sobre medi ambient on publiquem activitats vinculades amb el medi ambient de les entitats i serveis del grup Plataforma Educativa, així com informació de caràcter general sobre medi ambient.
  • El bloc d’en Pipis
    Bloc de natura de la mà d’en Pipis, la mascota de l’empresa Pipistrellus d’Educació Ambiental. Natura i media ambient local i internacional.
  • Gasoducte Martorell-Figueres
    Informar i denunciar un projecte silenciat per l’administració.

Us animem a fer un cop d’ull a cada un dels blocs i a votar el que més us agradi als Premis Blocs 2012!

I també podeu votar els blocs de les altres categories!

Afanyeu-vos, que resten pocs dies per finalitzar el període votació popular!

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General, repensem i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una comentari en l'entrada: Els 12 blocs sobre #sostenibilitat i #mediambient dels #premisblocs12

1. Retroenllaç: El bloc de Medi Ambient, finalista dels #premisblocs12 – El bloc de Plataforma Educativa